КЗ "Дніпрорудненська гімназія "Софія" - ЗОШ I-III ступенів №1"


RSS
Новые сообщения Участники Правила форума Поиск RSS
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: priyomnayaczsofia  
Форум » 5 класи » Українська мова 5-Б » Завдання
Завдання
1nata1Дата: Вівторок, 13.02.2018, 15:39 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Тема1: Замітка, особливості її побудови. Письмова заміткав газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру.
Замітка – це газетний жанр, який стисло, виразно й оперативно повідомляє про конкретні факти, події та явища. Мета замітки – поінформувати, тобто повідомити, дати  чітке уявлення про те,  що сталося, де сталося і коли. Тому зміст замітки  зазвичай відповідає на такі питання: ЩО? ДЕ? КОЛИ відбулося?Обсяг тексту замітки – від десяти до ста рядків.Уваги періодичної преси вартий не кожний факт, а лише такий, що являє інтерес для громадськості. Отже, замітка обов’язково має бути актуальною.Прочитати  замітку. Визначити її тему й головну думку.  На які три питання відповідає  замітка? З’ясувати, який тип мовлення покладено в основу тексту  замітки. Свою думку обrрунтувати.Герої казок - експонати виставкиХто не пам’ятає з дитинства хвацького пана Коцького, тендітну Дюймовочку, безрозмірну Рукавичку? Усі ці казкові персонажі отримали нове життя  на виставці м’яких іграшок у Києві, на Кловському узвозі, 8,  у науково-методичному центрі  Міністерства освіти і науки України. Чимало експонатів  виставки, що відкрилась 15 листопада, сприймаються  відвідувачами  як  справжні  міні-шедеври.З газети.Словник.Експонат – предмет мистецтва, взірець продукції, що їх виставляють на виставці, в музеї. Шедевр -  визначний, неперевершений твір  мистецтва.Скласти текст замітки для шкільної  стіннівки (вебсайта)   на одну із тем·       Наша допомога дитячому притулку (пансіонату для перестарілих, районній бібліотеці)·       Екскурсія до музею·       Відвідання виставки (театру, цирку)·       Упорядкування шкільного стадіону (музею, вестибюлю)·       Наш улюблений гуртокТема 2: Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь,і, є, ю, я. Сполу­чення ьо, йо. Правила вживання знака м’якшення.
1- стор. 126-127, 130 правила вивчити;
2- Впр: 322, 330
Тема 3: Правила вживання апострофа. Правильна вимова танаписання слів з апо­строфом.
1- стор. 133-134 правила вивчити
2- Впр: 341
Тема 4:Подвоєння букв на позначення подовжених м’якихприголосних та збігу однакових приголосних звуків.
1- стор. 141, 142-143 правила вивчити
2- Впр: 362, 374
Тема 5: Написання слів, що увійшли в українську мову зінших мов (слова іншо­мовного походження): букви иі; правопис знака м’якшення й апострофа; подвоєннябукв у загальних і власних назвах. Словник іншомовних слів.
1- стор. 149, 151 правило вивчити
2- Впр: 389, 402
3- стор. 153- контрольні питання для підготовки до контрольної роботи
Бажаю успіху!
 
Форум » 5 класи » Українська мова 5-Б » Завдання
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Ім`я:
Текст повідомлення:
Код безпеки: