КЗ "Дніпрорудненська гімназія "Софія" - ЗОШ I-III ступенів №1"


RSS
 
Натисни та дізнайся більше
 

  Вивчаємо дні тижня

Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Особливість завдання полягає в тому, що коло, всередині якого містяться пелюстки з назвами днів тижня, рухоме. Для цього дитині треба вирізати його за пунктирними лініями та надалі рухати так, щоб розташування пелюсток відповідало теперішньому часу, наприклад, сьогодні-понеділок, учора-неділя, завтра-вівторок. Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

 

Математична піраміда: рівень 1

Це завдання надає можливість поєднати розвиток логічного мислення й уваги дитини із тренуванням навичок усного рахунку, додавання та віднімання. Завдання має форму головоломки, отже, вимагатиме ретельного аналізу та зосередження. Ознайомившись із принципом, за яким побудовані математичні піраміди, дитина має зробити обчислення та заповнити всі кружечки кожної з них. Для цього їй потрібно додавати два сусідніх числа, а їхню суму записувати в кружечку над ними, або ж рухатись зверху вниз і, відповідно, віднімати потрібні числа.

 Швидкочитання: твори Івана Франка № 1

Завдання, що разом з іншими завданнями комплекту допоможе дитині покращити навички читання. Дитині пропонуються три фрагменти зі збірки казок Івана Франка «Коли ще звірі говорили». Їх треба прочитати перед тим, як братися за виконання наступних завдань. Ці тексти призначені для попереднього ознайомлення дитини з оригінальними фрагментами, поданими у вигляді звичайного друкованого тексту. Це важливо, адже наступні завдання містять фрагменти, що зазнали певних змін. Знання цих трьох текстів допоможе дитині в інших завданнях впізнавати слова й окремі літери та пришвидшитись під час читання.

 
 
 
 
 
Вчимося міркувати за аналогією №1

Це завдання є відмінним практичним засобом для розвитку й тренування логічного мислення та вміння робити обґрунтовані умовиводи, які базуються на визначенні схожості й певних спільних принципів, закладених у двох наданих предметах. У завданні дитині необхідно уважно проаналізувати схожість і відмінність перших двох малюнків кожного рядку та намалювати пару третьому, користуючись аналогічним принципом. Принцип аналогії, використаний у завданні, дозволяє дитині більш ефективно міркувати та набувати нових знань про навколишній світ.

 

 

 

 Малюємо по клітинках: вітрильник

У завданні дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітчастому полі, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, довжиною у певну кількість клітинок, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання. Диктувати вказівки можуть батьки або ж дитина йтиме за ними самостійно. До початку роботи батькам потрібно повторити з нею різні напрямки (вправо, вліво, догори, донизу). Після правильного виконання завдання має з’явитися малюнок вітрильника, який потрібно розмалювати. Виконання завдання сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики та координації рухів, а також уваги та просторової орієнтації.

 

 

 

 

 

 

Веселі долоньки: розрізняємо ліві та праві

Це завдВеселі долоньки: розрізняємо ліві та правіання допоможе дитині отримати та закріпити розуміння просторових понять «праворуч» та «ліворуч» на прикладі правої та лівої долоньок. Дитині пропонується розглянути хаотично розміщені на аркуші зображення долоньок та розмалювати всі праві зеленим, а ліві – синім кольором. Під час виконання завдання корисно спитати в дитини, якою рукою їй зручніше малювати. Таким чином дитина вчитиметься розрізняти праву та ліву руки та формуватиме уявлення про ведучу руку. Завдання спрямовано на розвиток навичок орієнтації в просторі, дрібної моторики, посидючості, спостережливості.

 

Барвисте листя: розмальовуємо та вивчаємо кольориБарвисте листя: розмальовуємо та вивчаємо кольори

Це завдання допоможе дитині запам’ятати назви основних кольорів, узагальнити знання про осінь та зміни, що відбуваються в цей час у природі. Дитині пропонується розмалювати осіннє листя: кожний листок – своїм кольором (червоним, жовтим, помаранчевим, зеленим, чорним, синім, брунатним, рожевим та фіолетовим). Після виконання завдання попросіть дитину поміркувати, листя яких кольорів насправді зустрічається в природі, а яких – лише в уяві та на малюнках. Таким чином відбудеться активізація попередніх знань про природу. Завдання допоможе збагатити словниковий запас та розвинути дрібну моторику дитини

 

 

Водоспад доброти: здійснюємо добрі вчинкиВодоспад доброти: здійснюємо добрі вчинки

Це завдання посилить мотивацію дитини робити добрі справи, виховуватиме в ній бажання допомагати іншим та доброзичливість. На сторінці – водоспад з 12-ти добрих вчинків. Виконуючи ці вчинки, дитина відрізає відповідні смужки паперу й таким чином проходить через водоспад. Останній вчинок дитина придумує сама, а виконавши його, зможе відзначити, що їй усе вдалося та порадіти з цього приводу. Це завдання – чудова можливість навчитися ставити перед собою цілі та досягати їх. Воно допоможе дитині відчути значущість своїх дій для оточення, стати більш відкритою та впевненою в собі.

 
 
 
Тренувальні вправи для підготовки інтелектуальних змагань учнів 2-4 класів

Підготовчі заняття українська мова
2 клас
3 клас
4 клас
Природознавство
2 клас
3 клас

4 клас

Математика 2-4 клас 

математика

Математика для всіх 

математики ломают мозги

Контрольна робота по повторенню з геометрії

Планіметрія 10 клас