19.04.2016 відбувся науково-методичний семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів Василівського району з теми: «Впровадження елементів STEM – освіти як інструмент формування партнерських відносин учнів, батьків, вчителів».
У семінарі взяли участь кандидати педагогічних наук, Присяжнюк Ю.С. – доцент кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО», Бабкова О.О. – старший викладач кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО», Іванов С.А. – доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті, кандидат технічних наук, Нестор Алла Вікторівна – директор науково-методичного центру Василівської районної ради.
Розпочався семінар з виступу директора Пилипенко В.Д. на тему «Шляхи впровадження освітньо - виховних технологій як засіб дієвого підвищення результативності роботи колективу».
Заступник директора з НВР Соколовська Н.В. виступила з докладом на тему «Перші кроки впровадження STEM – освіти в навчально-виховний процес», з елементами якої, присутні були ознайомлені під час практичної частини.
Учасники семінару змогли відвідати: заняття гуртка «Фізика для допитливих» для учнів 4-х класів, гурток «Математичні лабіринти», познайомились з проектом «Друге життя будівельних матеріалів» (5 класи), курсом за вибором «Розвивальна економіка» (1 класи), заняття спецкурсу з «3D - моделювання» (11 класи), спецкурс системи «АЗІМУТ» «Казки народів світу», на сеансі розвивально-оздоровлюючої пісочної терапії, де було показана робота з різнобарвним піском.
Вчителі і учні демонстрували вміння використовувати свої знання з даної теми на практиці. Учні створювали 3D моделі, проводили фізичні досвіди, будували мости з вторинної сировини, підкріпляючи свої знання з геометрії.
Гості відвідали також віртуальний математичний гурток, на якому підводились підсумки роботи з учнями молодших і старших класів.
Після практичної роботи відбулося обговорення, під час якого науковці висловились про вірний напрямок роботи навчального закладу з цієї теми.
Ось деякі висновки, які зробили присутні цього семінару:
- високий науково-методичний потенціал;
- креативні сучасні практико-орієнтовані науково-методичні напрацювання педагогів;
- досвід роботи колективу показує, що засобами новітніх інноваційних технологій можна підвищити інтерес учнів до навчання, залучити молодь до позакласної роботи шляхом організації роботи спецкурсів, гуртків, розробки проектів тощо;
- діє єдина команда, на чолі з дієвим, компетентним керівником – творчою людиною, яка передає це всьому колективу.
Загальний висновок у всіх був однаковий: тема актуальна, розкрита на високому науково-методичному рівні, що колектив дійсно має науковий підхід до системної роботи, створене інформативне, інноваційне, продуктивне освітнє середовище закладу.
Кузнецова О.В.
майстер виробничого навчання