КЗ "Дніпрорудненська гімназія "Софія" - ЗОШ I-III ступенів №1"


RSS

Школа педагогічної майстерності

     Вчитися ніколи не пізно, адже професійно самовдосконалюватись – нагальна потреба часу. Особливо це відчувають вчителі, які працюють за покликанням, люблять свою справу. І ділитися досвідом роботи зі своїми колегами теж потрібно, тому у рамках роботи освітнього округу педагоги Дніпрорудненської гімназії « Софія» провели  «Школу педагогічної майстерності», на яку були запрошені представники навчальних закладів.

Пріоритетним напрямком роботи гімназії на сьогодні є співпраця та партнерство з батьками. Оскільки ставлення батьків до виховання, навчання є  не однозначним, педагоги гімназії намагаються будувати свої взаємини з ними так ,щоб допомогти дитині зберегти душевний комфорт, розвивати здібності. Про це йшлося під час конкурсу – захисту предметних методичних комісій з теми « Створення гнучкої системи плідної співпраці з батьками та родинами учнів з  питань підвищення ефективності навчання і виховання учнів». Варіантів роботи в системі    «вчитель – учні – батьки» багато, та основа їхня єдина – пошуки конструктивних шляхів взаємовідносин на підставі довіри, взаємодопомоги, доброзичливості. Такі висновки зробили  вчителі під час презентації своєї роботи, а переможцем конкурсу визнана методична  комісія вчителів історико – природничих предметів ( кер. Міц О.М).

Важко закарбувати політ думки, безмовно відобразити учнівські перли, відчути емоційне напруження і порив, але це спробували вчителі під час конкурсу методичної фотосесія «Його величність урок», перемогу в якому здобули вчителі початкових класів    ( кер.  Бахмут Н.М.

     Чим відрізняється молодість від досвіду? Молодий учитель бачить все інакше, прагне  до змін, намагається привнести щось нове. У цьому  переконались присутні під час конкурсу  « Моя професія – вчитель», у якому взяли участь 7 молодих спеціалістів. Вони достатньо добре виділили пріоритетні напрямки у роботі, основні завдання, які ставлять перед собою на перспективу: оволодіння новими методами роботи, усвідомлення необхідності самим вчитись, творити, розвиватися і самовдосконалюватись. Та найкраще змоделювали свою роботу і вивели формулу подальшого свого професійного успіху вчитель англійської мови Баландіна Л.В та німецької мови Сабадаш Д.С

    Більш ніж 400 років « Його величність» урок залишається основною формою організації навчального процесу. Яким він, сучасний урок, має бути, щоб відповідати сучасним вимогам підготовки конкурентоздатного учня? Відповідь на це питання прагнув відшукати кожен учасник конкурсу « Мій найкращий урок», на який було надано 42 сценарії уроків різних за змістом, формою проведення, засобами, прийомами роботи. А найкращі уроки – це ті, на яких створені умови, за яких дитина реалізовує все найкраще, що заклала в нього природа. І такими визнані уроки, які були надані в « Методичній скарбничці» вчителів української та російської філології (кер. Бекетова Н.Г) Але до найкращого уроку вчитель готується все життя…

   Напруженою була робота журі, яку очолила заслужений  учитель України, директор гімназії В.Д. Пилипенко. Нагороджували переможців Побірченко Н.А – доктор психологічних наук, професор Київського університету ім. Б. Грінченка , Нестор А.В – директор КЗ « Науково – методичний центр» відділу освіти, Тронь І.М – голова гімназії Гапон О.М. – методист дитячого садка « Оленка», Гаврилова Л.Л. , Полнарьова С.Л – член ради гімназії.

      Протягом роботи Школи педагогічної майстерності підтримували членів педагогічного колективу батьки та учні: вчитель музичної школи Наумічева О.В та учень 9 класу Коваленко Ілля подарували присутнім музично – інструментальний  номер, а учениця 9 класу Хітун Вікторія та вчителька російської мови і літератури Дорожкіна С.В. – пісні.

     Конкурси – звіти завершились, але вчителі усвідомили: якщо хочемо завтра краще навчати, ніж сьогодні, то маємо бути в постійному пошуку цікавих та ефективних педагогічних технологій, прийомів і методів. А ще – цілеспрямовано взаємодіяти з батьками, бо саме продуктивна  співпраця допоможе здійснити рішучий поворот до особистості дитини, створити сприятливі умови для самовизначення, самореалізації та розвитку.

Коваленко О.А, заступник директора з НВР

Ім`я *:
Email *:
Код *: