Заклад освіти сьогодні:
Дата заснування комунального закладу - 18 серпня 1962 року, з 1 вересня 2002 року - школа реорганізована в гімназію.
Директор – Пилипенко Валентина Дмитрівна на займаній посаді з 01 березня 1988 року, учитель географії вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист, Заслужений учитель України (2003 рік).
Педагогічний колектив – 78 вчителів
учителів-методистів – 13
«старших учителів» – 16
вища кваліфікаційна категорія – 36
Інноваційні технології:
- семестрово-блочна система навчання
- система пізнавальних спецкурсів «Азімут»
- інтегральна технологія викладання предметів
- особистісно - орієнтований урок
- особистісно - орієнтована навчально – виховна робота
- навчально-педагогічний проєкт "Інтелект України"
- використання середовища G Suite
У гімназії створено музейні кімнати "Природа", "Історія школи", кімнату народознавства (каб. № 25), кабінет профорієнтації з комп’ютерною базою даних про професії та шляхи їх здобуття (каб. № 12), кабінет пам'яті (каб. № 24), кабінет дитячої дипломатії (каб. № 18), творча галерея, сольова кімната, кабінет психологічного розвантаження (каб.№ 36), кабінет реабілітації та здоров'я (каб. 34), зала хореографії.
З досвіду роботи колективу видано збірники:
- В .Д. Пилипенко, О. А. Коваленко «Впровадження особистісно-орієнтованих освітніх технологій у школі», «Просвіта», Запоріжжя, 2001.
- В. Д. Пилипенко, О. А. Коваленко «Особистісно орієнтовані технології в школі», «Основа», Харків, 2008.
- Компетентнісний вимір особистісного зростання учнівської молоді: теорія, практика, досвід . – Запоріжжя: «Акцент Інвест – Трейд», 2012 р
- Перші кроки шкільного профконсультанта. - Запоріжжя: «Акцент Інвест – Трейд», 2013.-92с.
- Інтегроване пізнання професійно орієнтованої освіти у школі. - Запоріжжя: «Акцент Інвест – Трейд», 2013.- 240 с.
- Інноваційний інструментарій партнерського соціуму в розвитку шкільної освіти. – Запоріжжя: «Статус», 2017.
- Партнерська взаємодія школи та сім’ї як фактор оновлення сучасної освіти - Запоріжжя: «Статус», 2018.
- STEM-освіта як технологія реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. - Запоріжжя: «Статус», 2019.