Інформація про проект: «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.
Ціль проекту, старт якого відбувся в лютому 2020 року, полягає у набутті українськими здобувачами освіти навичок критичного сприйняття інформації та усвідомлення ними цінності високоякісної інформації в контексті шкільної освіти. Проект допомагає розвинути ефективну та сталу моделі інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в освітній процес загальної середньої освіти. Розгортання проекту розпочалось з пілотної навчальної програми, в рамках якої було відібрано перші п’ять цільових предметів для інтеграції в них інформаційно-медійних навичок шляхом розробки методологічних матеріалів для вчителів вибраних класів – українська мова (8 клас), українська література (8 клас), історія України (8 клас), всесвітня історія (8 клас) та мистецтво (9 клас). З 2019 року в рамках розширення проекту та забезпечення сталості розвитку навичок критичного сприйняття інформації в середній школі до цільових шкільних предметів також були додані: українська мова (9 клас), українська література (9 клас), історія України (9 клас), всесвітня історія (9 клас).