Сьогодення об’єктивно вимагає переведення освітнього процесу на новий рівень, активізацію пошуку перспективних інноваційних й педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM. У рамках проведення Року математики у гімназії «СОФІЯ» учні 11-А класу у п'ятницю 20 листопада захищали особистий рівень математичної компетентності з теми «Площі поверхонь многогранників». Працюючи у STEM-лабораторії у малих групах, учні розробили інформативні QR-коди для призм і пірамід, обчислили довжини ребер, площі основ, бічних і повних поверхонь многогранників. Позитивні емоції, посмішки, дотепний гумор, задоволення від навчання були помічниками у цей день!
Світлана ПРИТУЛА