У рамках проведення проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» учні 8-Б класу сьогодні на уроці літератури разом із учителем української мови та літератури Сохань Н.Ф. та заступником директора з виховної роботи Бачурською Т.А. з’ясовували, що називають булінгом, як його розпізнати і що робити в ситуації булінгу.
Учні створювали малюнки-асоціації на слово «булінг», складали пазли «Ознаки булінгу», переглядали інформаційне відео, були учасниками казки про Скріпку, працювали з алгоритмом дій при виявлені булінгу.
Така робота передувала вивченню твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» - повісті про школу й проблеми дорослішання. Восьмикласники знаходили у творі приклади мови ворожнечі, аналізували їх та з’ясовували можливі наслідки використання таких мовних виразів, слів, ідентифікували ознаки булінгу в тексті повісті.